חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בורגס-סאני ביץ' עם ילדים

בורגס-סאני ביץ', השוכנת על חופי הים השחור בבולגריה, מציעה שילוב מושלם של חופים מדהימים, אטרקציות תיירותיות וכפרי דייגים ציוריים. למרות שהגעתי מחוץ לעונת התיירות, האזור היה מלא בחוויות קסומות ומרגשות לילדים ולמבוגרים כאחד. להלן סיכום מסע של ארבעה ימים עם ילדה, במהלכו גילינו את כל הפינות המרתקות של האזור.

Powered by GetYourGuide

יום ראשון: נחיתה וביקור בעיר העתיקה של נאסבר

הגעה והתארגנות

נחתנו בבורגס בבוקר יום רביעי והוסענו משדה התעופה למלון פרימיום אין, שבו שהינו במהלך החופשה. על אף הביקורות החצויות, נהנינו מאוד מהמלון: החדרים היו נקיים ונעימים, הארוחות היו מדויקות וטעימות, והצוות בקבלה היה אדיב ונחמד.

טיול בעיר העתיקה של נאסבר

בשעות הבוקר המאוחרות יצאנו לטייל בעיר העתיקה של נאסבר, כפר דייגים ציורי עם רחובות מרהיבים ונוף מרהיב לנמל. הלכנו לאיבוד בסמטאות היפות, נהנינו מגני שעשועים מעוצבים כמו טירת אבירים, וצפינו בשחפים ולהקות ציפורים שהעניקו למקום אווירה מיוחדת. סיימנו את הביקור בארוחה במסעדה מעולה ולאחר מכן קינחנו בגלידה.

חוף וטיילת סאני ביץ'

אחר הצהריים ביקרנו בטיילת של סאני ביץ', שם שיחקנו והלכנו לחוף. הילדים נהנו לשחק עם הגלים ולמצוא צדפים בחול. החוף היה כמעט ריק מאנשים, מה שהעניק לנו תחושת חופש ושלווה.

יום שני: טירת אבירים ועיר עתיקה בסוזופול

ביקור בטירת האבירים בסוזופול

הבוקר התחיל בביקור בטירת האבירים ליד סוזופול. החוויה הייתה מדהימה, והרגשנו כאילו נכנסנו לסיפור אגדה. הסתובבנו בין הגנים המדהימים, המזרקות, הפסלים והאגם. הילדים רכבו על סוסי פוני והתרשמו מהחיות השונות במקום.

סיור בעיר העתיקה של סוזופול

המשכנו לעיר העתיקה של סוזופול, כפר דייגים נוסף עם רחובות אבן מקסימים ובתי עץ. עצרנו לקפה ועוגות בבית קפה מקומי, טיילנו ברחובות הציוריים, וירדנו לנמל. שטנו בסירה למשך שעה ונהנינו מנוף מדהים של הים והשחפים.

גן הים בבורגס

אחר הצהריים חזרנו לבורגס וביקרנו בגן הים. אכלנו במסעדת פיוז'ן מעולה בשם "Happy", ולאחר מכן המשכנו לטייל במזח וביער לאורך הטיילת. סיימנו את היום בפארק שעשועים עם מתקנים שונים שהילדים נהנו מהם מאוד.

יום שלישי: חמאם טורקי ופעילויות במלון

חמאם טורקי במלון פלטינום

הבוקר התחיל בחוויית חמאם טורקי במלון פלטינום. התחלנו בסאונה יבשה, המשכנו לחמאם, ונהנינו מסקראב גוף, מסאז' קצף ומסאז' שמנים. החוויה הייתה מרגיעה ומהנה במיוחד.

פעילויות במלון ובריכה

חזרנו למלון ונהנינו מבריכת השחייה עם מגלשות מים. הילדים היו מאושרים ושיחקו במשך שעות במים. אחר הצהריים שיחקנו פינגפונג ובצהריים הלכנו למסעדת Fanny בטיילת של סאני ביץ'.

חוף ומשקאות

בהמשך היום חזרנו לחוף ושיחקנו בחול, בנינו ארמונות וצדנו צדפים. שתינו פינה קולדה בבר חוף ונהנינו משייקים לילדים.

יום רביעי: אגמים מסביב לבורגס

אגם אטנסובסקו

הבוקר התחיל בנסיעה לאגם אטנסובסקו, שם תכננו לראות את האגם הורוד. הלכנו לאורך שביל טבע, חצינו נהר על גשר חלופי ונהנינו מהצמחייה ומהנוף. בסופו של דבר החלטנו לחזור לאחר שהגענו לנקודה מסוימת.

קניות בחנות ג'מבו וקניון בורגס

המשכנו לקניות בחנות ג'מבו המדהימה, שם מצאנו מגוון עצום של מוצרים במחירים זולים במיוחד. לאחר מכן ביקרנו בקניון בורגס, בו עשינו שופינג נוסף ונהנינו בג'ימבורי ובמתחם משחקי מכונות.

ביקור בשמור פודה

לקראת השקיעה הגענו לשמור פודה, שם למדנו על האזור המיוחד וראינו ציפורים בטלסקופ. יצאנו למסלול טבע עם משקפות ונהנינו מהנוף ומהציפורים.

סיכום

ארבעת הימים בבורגס-סאני ביץ' היו מלאים בחוויות מהנות ומרתקות. למרות שהגענו מחוץ לעונת התיירות, הצלחנו למצוא שפע של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. הביקור בכפרי הדייגים, הטירות, הפארקים והחופים סיפקו לנו רגעים בלתי נשכחים. בורגס-סאני ביץ' היא בהחלט יעד מומלץ למשפחות המחפשות חופשה מלאה בפעילויות והנאה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן